söndag 24 augusti 2014

Blossom

Den här helgen har jag varit hemmafru då föräldrarna tog husvagnen och åkte iväg några dagar. Jag har lagat mat, städat och tagit hand om våra 4 hundar, varav 1 hade diarré och skitit runt i hela huset, så jag är stolt över migsjälv haha. Fick några riktigt gulliga presenter från Cath Kidston av mamma som tack, manikyrset och badsalt som doftar gottgott! Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig samt prata om möjligheter. Synd att man alltid behöver pengar innan man kan börja leva sina drömmar, men vem vet så väntas kanske ett roligt jobb? Jag kommer berätta om mina framtidsplaner för er någon gång, men nu håller jag det lite tyst fortfarande då det skulle vara synd om det inte blev av..
Ha det så bra frendz x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar