söndag 31 augusti 2014

Det sista av sommaren

Idag var det sista dagen på sista sommarmånaden, augusti. Slutet på en världsbra sommar, kanske den bästa av alla mina år här. Imorgon är det september, och den månaden gillar jag också ganska mycket, höst, men inte för kallt direkt.

Den här veckan har jag faktiskt varit lite lat, hjärnan och hjärtat har varit lite osams och just nu vet jag inte riktigt vilken jag ska lyssna på haha. Men jag har faktiskt varit lite produktiv, i torsdags gick jag upp 4 för att åka till Stockholm på plåtning till en mode- och skönhetstidning, kom hem vid 2 och sov som aldrig förr, tur jag har en guldmamma som skjutsade mig till och från tåget vid dessa hemska tider, men dagen var rolig och jag kände mig nöjd efteråt!

Andra saker jag gjort är bl.a dammsugit, jobbat i trädgården, lärt min hund att dansa i en cirkel och att rulla, gjort äpplemos av grannarnas trädgårdsäpplen och bakat paj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar