måndag 18 augusti 2014

From scratch


Ni kanske tänker; vart har alla inlägg tagit vägen? Jag har lagt alla i utkast. För nu ska jag, än en gång, börja om. Men denna gång på riktigt. Under flera år har jag försökt hitta migsjälv och vad jag vill i livet, jag har varit osäker på migsjälv, inte vetat vad jag vill göra i framtiden eller vem jag vill vara, ångrat mig och ångrat att jag ångrade mig, men nu har jag kommit tillbaka, starkare.

Jag har varit lycklig under gymnasietiden, definitivt, några olyckliga perioder har man ju alltid men gymnasietiden har verkligen varit bra för mig, jag har träffat vänner för livet och haft en massa kul. Det har bara varit jag som varit lite krånglig då och då. Jag ska inte göra det här till ett sorgset inlägg, för det ska ju vara ett glatt;

Jag vet nämligen bättre vem jag är nu, jag vet vad jag vill göra i mitt liv och hur jag ska nå mina mål. Nu efter jag tagit studenten känner jag att jag har tiden, viljan och friheten, och jag har redan några planer på g!

Så därför tänkte jag att det skulle vara skönt att börja om, from scratch, clean slate, och en starkare Elly. Hänger ni med på mina äventyr?





2 kommentarer: