lördag 30 augusti 2014

Sommarens bästa låtar

Börjar "sommarens bästa"inläggen med sommarens bästa låtar, och det har för mig varit dessa två;

"Pumpin' Blood" av "NONONO", tänk dig cykla till den, man har nyss tagit studenten, man har en hel framtid framför sig och det är upp till en själv vad man gör med den "cause it's your heart, it's alive, it's pumpin' blood, man börjar trampa fortare och eufori släpps, minnen till bråvallafestivalen och sommarens bästa film som jag kommer berätta om nästa gång
Den andra låten "Peaches" av "In The Valley Below" är av samma film och jag gillar den så mycket pga att den är så mysig och går att lyssna på överallt och vid vilket tillfälle som helst, älskar också lyricsen! " Working on a feeling, breaking down the ceiling, digging up a deep end, freezin' on the beaches, reaching for the sweetest, sweetest peaches" 


Såklart finns det många fler sommarlåtar jag älskar men dessa två har spelats mest och gjort mest intryck på mig, kanske på grund av filmen, eller bara för att de har en så himla skön känsla i sig, kanske både och? Lyssna vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar