lördag 11 oktober 2014

Höstlig fotodag

Igår var Amanda här och hade en fotodag tillsammans med mig! Efter glass, ett frisörbesök och grillade smörgåsar åkte vi till vattenfallet med våra kameror, i hopp om att knäppa lite höstliga bilder. Vädret var inte det bästa hela tiden men man får väl göra det bästa av situationen, och jag tycker verkligen vi lyckades få några fina bilder! Det var väldigt roligt också, har inte fotat så mycket på ganska länge och det är så kul att fota tillsammans med någon som också är fotointresserad och som dessutom är min gamla klasskamrat! Hon driver också en jättemysig blogg vid namn aepplepaj.blogg.se som jag tycker ni ska kika in på! Hemma blev det kaffe och kaka och såklart sortering av bilderna, men också skratt åt alla våra misslyckade poser och anskitsuttryck haha
Ha en bra helg folket!

p.s mer bilder följer

2 kommentarer:

  1. såå mysigt! vi lär definitivt göra detta flera gånger! :D kramis <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. det tycker jag absolut vi ska göra!! kramisar♥

      Radera