söndag 9 november 2014

J&C

Hej lördagnatt, precis kollat på alltför många avsnitt av once upon a time och tyckte det var dags att göra något vettigt; nämligen blogga lite. 

De senaste 2 dagarna, förutom idag då, har jag blivit med Julia till stallet, första dagen för att filma hennes ridning, och andra dagen för att fotografera henne och sin häst Cosima! Det blev några härliga bilder (ja ni kommer få se mer) och jag är ganska nöjd! Vädret var inte det bästa utan grått, kallt och ganska mörkt då det var precis innan solnedgång så det var svårt att få till det rätta ljuset utan att använda för mycket iso, har fortfarande mycket att lära mig.. Men som sagt det blev några bra bilder ändå och det är jag glad över! Vi har redan planer på att ta vintriga bilder också så fort det kommit snö och jag längtar redan!

Så fina dessa två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar