lördag 6 december 2014

dots & knits

I onsdags tog jag bussen (ja jag är fortfarande ett bussbarn) till Torsby och mötte upp fina Amanda, för att sedan fota lite vid kollsberg! Kallt var det allt, men vi hann iallafall ta några bilder innan våra näsor blev för röda för kameran haha! Vi åkte hem till Amanda, lyssnade på julmusik, lagade mat och kollade lite på bilderna. Sedan handlade vi ingredienser och bakade julgodis i form av chokladfudge och chokladkola, en mycket mysig onsdag alltså, sådana får det gärna finnas flera av!

Här är några bilder som Amanda knäppt på mig, i mina juliga dots och knits! Min lightroom krånglar av någon anledning, så fick redigera och lägga upp från mobilen. Hoppas ni har det fint mina läsare, och kommentera era favorita julfilmer, så gör jag en lista på mina i nästa inlägg.

1 kommentar: