lördag 21 februari 2015

bråvalla genom engångskamera

Måste bara få visa er på min bråvallaupplevelse förra sommaren, alla dessa bilder är tagna genom engångskamera och även om det inte blev bästa kvalité på bilderna tycker jag de är oerhört sköna ändå! 

Första bilden var från när vi just hade installerat husvagnen och skulle bege oss iväg till festivalområdet för att fixa armband. Den här bilden är också min favoritbild, typ ever.

Här förar Emilia med en pabst blue ribbon (som lana del rey sjunger om) medan hon stekar korv

Och här har vi träffat grannarna som kom på besök för att mingla lite, de hade både el och lyx campingmöbler så vi levde inte precis ett fattigt festivalliv hehe, vi fick dock fortfarande gå på bajamajor, vilket var det enda som va dåligt med festivalen. Under tiden vi satt här flög ett flygplan förbi med "LANA DEL REY - ULTRAVIOLENCE" på, har en asbra bild på det på mobilen, men mobilbilder får ni se senare.

Här är Amanda och jag framför husvagnen, som tillhör Emilias mormor, i denna husvagnen har vi bott som princesses, typ. Efter denna bild drog vi till festivalområdet där vi bland annat såg Imagine Dragons, Lana del Rey (som var en dream come true) och senare MIA. Alla lanabilder blev misslyckade, förutom dem som jag tog på mobilen, so yea..

Här står jag och Emilia längst fram på MIAs konsert, and then the unexpected happened;

Vakterna tog upp oss på scenen, tillsammans med ca 10 andra girls, som va helt hardcore fans, hiphop tjejer med riktiga moves, men jag och Emilia dansade på ändå, grymmaste någonsin, hittade även Lanas fimp här och stoppade den i fickan, äckligt men it belonged to da queen så whatever, tappade den dock senare för det va hål i min ficka..

Här sa vi hej till dj'n

Dagen efter tog vi det lite lugnt innan vi kollade på olika dj's och andra artister, favoriterna den här dagen va Movits, Passenger, The Hives, The Preatures (som var jätteduktiga nya artister) och så lyssnade vi på NONONO och Maggio från husvagnen eftersom det regnade så himla mycket, senare tror jag vi gick och kollade på Klingande, haha svårt att komma ihåg allt.

En översiktsbild på festivalområdet, molnigt väder efter mycket häftigt åskväder, det slog in precis några hundra meter från vår husvagn (inga dödsfall), och vi flydde in i bilen hahah

Här köpte vi churros förresten, mums, annat mat som vi köpt på festivalen va pasta carbonara och pulled pork. Detta var sista dagen, och vi var ganska sletna kan jag säga, denna dagen såg vi bland annat Bastille, några dj's och Kanye West.

Bästa.helgen.någonsin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar