söndag 22 mars 2015

the day before the day

the day before the day which is my birthday, sista dagen som 19-åring och jag förstår inte att detta kan stämma? känner mig absolut inte redo för att vara 20 än, åren går liksom för fort och jag hinner inte med haha

igår va jag på nikkis 20årsfest och det va mycket kul! vi va några stycken som gav nikki en poledancingkurs som vi själva också får vara med på, så det ska bli kul och vi kommer nog antagligen få mer träningsvärk av skratt än själva dansandet menmen. jag fick även en jättefin present av nikki och linda, glasen som ni ser på bild 2, de är helt perfekta och tillsammans med min auktionsfyndade matta ni ser på bild 1 har jag fått ihop det mesta och är nu redo för att flytta hemifrån! bild 3 är från promenaden idag, det hade snöat igen vilket gjorde mig lite ledsen, men sedan tänkte jag på att jag kommer äta tårta imorgon och då blev jag glad igen. jag är även glad över mina guldglitterskor som jag köpte för att jag inte behövde dem.

i torsdags kom förresten (eller vadå förresten, det här är ju big news) mormor och morbror, och jag är så himla glad över att de är här. mormor hade jag inte sett sedan november 2013 och nu kom hon äntligen hit för att fira min och sin födelsedag tillsammans, tillsammans fyller vi 100 år, vi heter förresten elly båda 2 och hon fyller år 3 dagar efter mig, lite roligt hihi
omg det är 23e om 20 minuter herrååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar